Diana Grigore
77 vizualizări ieri, 07:33

„Am trecut însă şi prin câteva teme interne pe care eu, PLUS şi Alianţa USR PLUS le considerăm urgente şi pe care le-am mai discutat în decembrie. Dintre priorităţile pe care le-am discutat cu premierul Orban la sfârşitul anului trecut, prea puţine au fost atacate frontal de Guvernul PNL. Până acum, s-a bătut pasul pe loc asupra alegerilor locale în două tururi şi a alegerilor parlamentare anticipate, iar despre schimbarea legilor electorale pentru suplimentarea numărului de parlamentari pentru diaspora nu am mai auzit nimic. În discuţia de azi, Ludovic Orban a fost clar în favoarea alegerilor în două tururi şi a alegerilor anticipate, iar acest lucru este îmbucurător, de-acum aşteptăm acţiune politică decisivă în acest sens”, a scris Cioloş, pe Facebook, după discuţiile purtate cu Orban la Bruxelles.

Liderul PLUS reproşează Guvernului Orban şi că nu a desfiinţat Secţia Specială pentru magistraţi, dar şi că nu există un calendar pentru desfiinţarea pensiilor speciale.

„Secţia specială pentru magistraţi nu a fost desfiinţată, ci s-a citit în Guvern un Memorandum despre statutul acesteia care nu are niciun impact legislativ. Nu avem încă un calendar clar pentru desfiinţarea sau impozitarea drastică a pensiilor speciale cum nu este deloc satisfăcătoare distribuţia banilor pentru investiţii în infrastructura mare - autostrăzi, căi ferate şi spitale. Sprijinul nostru pentru Guvernul Orban a fost condiţionat de aceste priorităţi acceptate de altfel de premier înainte de a fi votat în Parlament şi aşteptăm urgentarea luării unor decizii în acest sens”, a subliniat Cioloş, pe Facebook.