Alexandra Mortu
5880 vizualizări 8 nov 2019

Femeia, din Baltimore, Statele Unite ale Americii, a mers de urgenţă la spital la scurt timp după ce făcuse sex neprotejat cu soţul ei şi începuse să  aibă ameţeli, să transpire excesiv şi să aibă mâncărimi.

Aceasta le-a mărturisit doctorilor de la urgenţe faptul că simptomele au început să apară în mai puţin de o oră de la înceheierea partidei de sex.

Pacienta, al cărui nume nu a fost divulgat presei, le-a declarat istoricul medical potrivit căruia avea alergie la penicilină, potrivit unui raport de caz publicat de The American Journal of Medicine.

Însă aceasta a susţinut că nu a consumat medicamentul respectiv ţinând cont că ştia încă din copilărie de alergia pe care o are.

Astfel încât, doctorii au crezut că are septicemie şi au tratat-o cu antibiotice şi fluide. Ulterior, după mai multe teste medicale, aceştia au descoperit că femeia intrase în şoc anafilactic - o reacţie alergică care poate fi fatală.

Abia apoi s-a aflat faptul că soţul ei urma un tratament medicamentos care conţinea şi penicilină iar din cauza sexului neprotejat substanţa a ajuns şi în organismul femeii.
 

 

Citește și: